Als u goederen bij het datacenter van Interconnect wilt afleveren, vragen wij u om dit aan het Customer Service Team door te geven. Graag onder vermelding van het aantal goederen (colli) en de afzender. U kunt dit doen per telefoon (073 88 000 11) of e-mailen naar service@interconnect.nl. U ontvangt daarna een ticketnummer van ons dat u, met uw bedrijfsnaam en contactpersoon, op de goederen moet vermelden.

U kunt natuurlijk ook zelf een ticket hiervoor aanmaken in ons ticketsysteem 4Me. U kunt dan de details van de goederen zelf doorgeven. Dan is er meteen een ticketnummer bekend en kunnen we in dit ticket de zending ook binnen melden.

Vermeld ticketnummer! 

Als het ticketnummer niet kan worden vermeld, moet de vervoerder dit nummer vermelden bij aankomst. U wordt per telefoon of e-mail geïnformeerd zodra de goederen zijn bezorgd. Graag duidelijk op de pakbon vermelden voor welk bedrijf het pakket is en wie de contactpersoon is. Als er geen ticketnummer bekend is, dan duurt het langer voordat wij u hierover kunnen informeren. Aangezien wij eerst alles moeten uitzoeken.

Uitpakken van goederen

Wij verzoeken u vriendelijk om uw dozen met apparatuur of ander materiaal in de in/uitpak ruimte in de loadingbay uit te pakken. Indien gewenst kan, in overleg met een medewerker van Interconnect, het verpakkingsmateriaal worden afgevoerd door Interconnect. Graag de goederen laten leveren op plastic pallets. Houd er verder rekening mee dat wij niet beschikken over een laaddock en heftruck. De loadingbays zijn niet te bereiken met een grote vrachtwagen.

Vragen?

Is niet alles duidelijk of wilt u goederen aanmelden? Neem dan contact op met onze afdeling CST.